Secret Of My Life


FollowDashboard






Erti Kawan
31.10.11 ? 3 Comment Love You

Kawan memang senang nak dicari. Tapi untuk mencari
kawan yang boleh berkongsi suka dan duka hidup nie
teramatlah sukar bagiku. Aku mempunyai ramai kawan.
Semuanya mempunyai kepentingan sendiri. Cuma ada 
seorang kawan yang sudi menjadi pendengar yang setia,
mendengar luahan hatiku. Dialah yang banyak memberi
nasihat dan garis-garis panduan tentang hidup nie. Jika
aku kehilangannya, maka terasa sepilah hidupku ini.

sungguh aku sangat menyayanginya seperti nyawaku ini.
Kerana dialah aku telah menanam azam untuk berjaya di
dunia dan akhirat, Semuanya aku lakukan untuk kawanku
yang tercinta. Dialah kawan yang tercinta yang juga
merupakan kawan baikku.


XOXO N. Thanks for reading ^_^




Older Post . Newer Post