Secret Of My Life


FollowDashboard






Cepatnya Kau Pergi..
26.10.11 ? 2 Comment Love You
tengah asyik aku melayan angan-angan yang indah,
kau datang menyapaku.Bukan terkejut dengan
kehadiran kau. Cuma aku masih tidak dapat menerima 
kehilangan kau. Mungkin pada kau, aku hanyalah
seorang perempuan yang manja yang masih tidak boleh 
hidup bersdikari.

Sudah berapa kali harus aku katakan pada kau, berikan
aku sedikit masa untuk membuktikan pada kau, 
kerana tiada kesabaran dalam diri kay, kau lepaskan
aku pergi tanpa sempat aku membutikan apa-apa.
Kesempatan yang kau bagi pada aku terlalu singkat.
Pada siapa harus aku salahkan? Pergilah jika itu yang 
terbaik buat kita berdua. Cuma apa yang ingin aku 
katakan pada kau, usah dipandang pada kenangan 
yang lepas. Antara kita berdua sudah tiada apa-apa
ikatan. tidak perlu lagi kau mengambil tahu tentang
diriku ini dan tiada lagi kata-kata manis yang ku 
dengari oleh mulut mu. Selamat Tinggal Kekasih 
ku ..



XOXO N. Thanks for reading ^_^




Older Post . Newer Post